افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

سورپرایز لاپورتا برای هواداران بارسلونا| کاوانی به نیوکمپ می‌رود

  • کد خبر: ۷۹۱۳۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
سورپرایز لاپورتا برای هواداران بارسلونا| کاوانی به نیوکمپ می‌رود
مدیران بارسلونا سعی دارند در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا، ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد را به نیوکمپ ببرند تا در فاز هجومی، بارسلونا تقویت شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، روز آخر نقل و انتقالات فوتبال اروپا هیجان را به اوج رسانده و همه نگاه‌ها به مادرید است تا مشخص شود بالاخره امباپه پاریس را به مقصد رئال مادرید ترک می‌کند یا نه؟

البته شنیده می‌شود پرز که آخرین پیشنهادش برای امباپه ۲۰۰ میلیون یوروی ناقابل بوده، آلترناتیوی را هم مدنظر قرار داده است و اگر لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس سن ژرمن با این پیشنهاد هم مخالفت کند، رئال مادرید به سمت خرید ادواردو کاماوینگا، ستاره جوان رن متمایل خواهدشد. حتی گفته می‌شود رن با پیشنهاد ۳۱ میلیون یورویی رئال موافقت کرد و کاماوینگا در تست پزشکی رئال شرکت کرده تا همه چیز قطعی شود.

از تیم دیگر مطرح اسپانیایی هم اخبار جذابی به گوش می‌رسد. گویا لاپورتا با مدیربرنامه‌های کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد صحبت کرده و چراغ سبز را از این مهاجم کهنه‌کار برای پیوستن به بارسلونا گرفته است.

بارسلونا گرچه مسی را در تابستان امسال از دست داد، اما سعی کرد با خرید دیپای و آگوئرو بخشی از ضعف هجومی خود را پوشش دهد. مصدومیت دمبله، کوتینیو و البته آگوئرو باعث شد تا مجددا دست کومان برای فاز هجومی بسته شود.  

این مربی هلندی مجبور شد در ۳ هفته نخست لالیگا، به برت ویت مهاجم ضعیف و دانمارکی خود بازی بدهد. هرچند برت ویت از این فرصت استفاده کرد و مثمرثمر واقع شد.

حالا، اما در آخرین ساعات نقل و انتقالات اروپا، باید منتظر پاسخ یونایتد‌ها به پیشنهاد بارسلونا باشیم. شنیده می‌شود سولسشیائر خیلی موافق این انتقال نیست، مخصوصا که بارسا مدعی شده در صورتی این انتقال رخ می‌دهد که کاوانی با یونایتد فسخ کند و به صورت رایگان راهی نیوکمپ شود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->